Starten på et nyt eventyr!

Aquaton

Medlem
Personale
Admin

Ferskvand
Nano fisk
Rejer
Aquascape
Hej jeg hedder Arton og jeg er en nano aquascaper.

Til dagligdagen arbejder jeg som en frontend udvikler. I min fritid bruger jeg meget af min tid på computeren(hvor jeg blandt andet spiller pc spil) og mine akvarier. Jeg startede min akvarie hobby for blot 2 år siden, mit første akvarie var et SuperFish QubiQ 60 PRO LED og lige siden da blev jeg forelsket i hobbien.

Jeg har altid været super interesseret i at bringe naturen indenfor i hjemmet. Det startede med at jeg fyldte mit værelse op med diverse planter der jeg boede hjemme og brugte tid på at vedligeholde dem. Efter jeg flyttede hjemme fra havde jeg en stor trang til at lave et flaske miljø, da jeg havde set at det var muligt. Jeg satte mig ud til at finde et glas der var stort nok, men fandt aldrig rigtig et jeg var helt tilfreds med. Enten var det for dyrt, for lille eller ikke gennemsigtig nok; men en dag da jeg handlede ind hos plantorama med min kæreste, kom jeg forbi SuperFish akvariet og der slog det mig. Jeg kunne jo lave et miljø i et akvarie og så oven i købet have fisk i! Den dag tog jeg mit første akvarie hjem og siden da jeg har fået samlet mig 5 akvarier.

For hvert et akvarie, blev jeg bedre til at aquascape; hvor jeg både samlede information ind fra aquascapers såsom serpadesign, men også generelt på nettet. Det gjorde mig mere opmærksom på detaljer og brug af elementer til at gentage naturen.

Her under kan du se mine aquascapes i den rækkefølge de blev lavet i fra første til i dag.

10yUAiJ.jpg

Zvr0JJm.jpg

2tl2LNm.jpg

DxOHQVR.jpg
 
Senest redigeret:
Back
Top